81 % klientů by naše služby rozhodně doporučilo

Aktualizováno: 14 března 2022

Jako každoročně jsme i na konci loňského roku realizovali průzkum klientské spokojenosti s nabízenými službami a poskytovaným servisem. Zákazník je pro nás na prvním místě, a proto nás těší, že v rámci České republiky jsme dosáhli znatelného zlepšení. Ukazatel hodnotící ochotu klientů doporučit naše služby obchodním partnerům či známým (NPS) vzrostl z loňských 68 na 77 bodů, což je hned po Slovensku druhý nejlepší výsledek v rámci zemí, kde skupina Bibby Financial Services působí!

Průzkumu se zúčastnilo 850 klientů napříč všemi regiony, přičemž více než 50 respondentů pocházelo z České republiky či Slovenska. Jsme hrdí na to, že žádný z českých zákazníků neuvedl, že by byl s našimi službami nespokojen. To lze přičítat nejen vysoké úrovni poskytovaných služeb, ale i kvalitní komunikaci a empatii našich zaměstnanců.

Spokojenost klientů Bibby Financial Services 2021

Klienti hodnotí naše služby velmi dobře napříč všemi trhy, kde působíme, přičemž obecně můžeme říci, že více než 9 z 10 zákazníků je s našimi službami spokojeno. Zároveň naprostá většina klientů očekává, že bude s Bibby spolupracovat i nadále. To svědčí o tom, že naše práce dává smysl a přináší zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu v rámci jejich podnikání.

Hodnocení našich služeb ze strany klientů sledujeme mimo jiné pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS), který vychází z míry ochoty doporučit daný produkt či službu, může nabývat hodnot od -100 do 100. V rámci ČR jsme dosáhli v tomto ohledu podstatného zlepšení z předchozích 68 bodů na aktuálních 77 bodů. To je na společnost z finančního sektoru výborný výsledek. Pro srovnání spokojenost klientů s jejich bankou podle NPS dosahuje v ČR pouhých 29 bodů.

Bibby Financial Services NPS 2021

Z průzkumu dále vyplývá, že 81 % klientů by naše služby rozhodně doporučilo svým obchodním partnerům či známým. Dalších 16 % by naše služby spíše doporučilo a pouhá 3 % dotázaných se vyjádřila neutrálně či negativně. Projevené důvěry si vážíme, neboť spokojený zákazník je pro nás tím největším zadostiučiněním. Osobní doporučení je totiž cennější než sebelepší reklama.

Klienti si při spolupráci s Bibby nejvíce pochvalují dobré vztahy a vysokou úroveň vzájemné komunikace, zároveň oceňují jednoduchý proces zahájení spolupráce. Naopak prostor pro zlepšení existuje zejména na úrovni IT systémů, kde by zákazníci ocenili celkové zjednodušení naší on-line platformy. Rozhodně tak neusínáme na vavřínech a budeme nadále dělat vše pro to, abyste byli s našimi službami maximálně spokojeni!