Co naši klienti oceňují na vzájemné spolupráci?

Navzdory našemu mezinárodnímu působení jsme stále rodinnou firmou a udržujeme blízké vztahy s klienty. Právě díky tomu nás řada z nich doporučuje svým přátelům a známým jako stabilního partnera v oblasti firemního financování.

V rámci Bibby se snažíme naše služby posouvat neustále vpřed, proto pravidelně sledujeme spokojenost zákazníků prostřednictvím pololetních průzkumů. Díky tomu můžeme identifikovat nejen silné stránky, ale i prostor pro zlepšení. S klienty budujeme silné vztahy a děláme vše pro to, abychom byli při jejich podnikání tím nejlepším partnerem.

Vnímání kvality služeb sledujeme pomocí ukazatele Net Promoter Score (NPS), který vychází z míry ochoty doporučit daný produkt. Těší nás, že v rámci České republiky jsme dosáhli výborné hodnoty 70 bodů, což je na společnost z finančního sektoru velmi dobrý výsledek. A to zejména při porovnání s hodnocením jejich stávajících bankovních služeb, které mezi dotazovanými prostřednictvím metriky NPS dosáhlo pouze 20 bodů.

Na Bibby Financial Services si klienti nejvíce cení velmi dobrých vztahů, jednoduchosti poskytovaných služeb, rychlosti financování a kvality zákaznické podpory. Jeden z účastníků průzkumu například spolupráci komentoval slovy: „Vím, co od Bibby očekávat, když je potřebuji, mohu se na ně plně spolehnout.“

Naopak při komunikaci s bankou se často dotazovaní setkávají s tím, že jim člověk na druhé straně nerozumí. Podle jejich slov je zároveň svět komerčního bankovnictví stále velmi rigidní, což je jedním z důvodů, proč s oblibou využívají nebankovní factoring.